Klachtenprocedure

De bij de NVMCZ aangesloten mammacare-leveranciers doen hun uiterste best om u ter wille te zijn. Maar soms blijft er onvrede bij de cliënt bestaan. Heel vervelend voor u én voor onze leverancier. Mocht u klachten over een product, procedure of dienstverlening hebben, dan dient u dit eerst altijd kenbaar te maken bij de betrokken leverancier. Komt u er samen niet uit, dan is het goed om te weten dat de NVMCZ per 1 mei 2021 is aangesloten bij Er is iets misgegaan. Er is iets Misgegaan helpt u graag met het oplossen van het probleem. Daarvoor is een klachtenregeling beschikbaar. Hierin staat stap voor stap beschreven wat u kunt doen bij klachten en wat Er is iets Misgegaan bij een klacht voor u kan betekenen. Het doel van deze procedure is de onvrede weg te nemen en het vertrouwen wederzijds te herstellen.

© 2021 NVMCZ –  Privacybeleid NVMCZ

Webdesign gerealiseerd door Vossystems